Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
„Gangnam Stylе” на корееца Сай вече не е най-гледаното видео в YouTube. Неговото място зае
хитът „See You Again” на Уиз Калифа и Чарли Пут, съобщи Би Би Си. Баладата от филма „Бързи и яростни 7” в памет на покойния Пол Уокър, е гледана цели 2 895 771 960 пъти.
„Gangnam Stylе” успя да запази статута на най-популярно видео пет години. Клипът беше стриймван толкова много, че „счупи” брояча на YouTube, като надхвърли максималния възможен брой на гледания – 2 147 483 647. В момента гледанията й възлизат на 2 894 552 411.
„See You Again” беше най-продаваната песен в света през 2015 г. Тя получи номинации както за награда „Грами”, така и за „Оскар”. Видеоклипът към нея беше гледан 1 милиард пъти в YouTube за шест месеца и 2 милиарда пъти към миналия септември.
Статутът му на първенец обаче може да е кратък, защото летният хит „Despacito” на Луис Фонси вече е гледан 2,5 милиарда пъти за шест месеца и няма признаци интересът към него да намалее.
Топ 10 на най-гледаните видеа в YouTube изглежда така:
Wiz Khalifa – „See You Again“ (ft Charlie Puth) 2,895,771,960.
Psy – „Gangnam Style“ 2,894, 552, 411
Justin Bieber – „Sorry“ 2,635,572,161
Mark Ronson – „Uptown Funk“ (ft Bruno Mars) 2,550,545,717
Luis Fonsi – „Despacito“ (ft Daddy Yankee) 2,484,443,670
Taylor Swift – „Shake It Off“ 2,248,933,030
Enrique Iglesias – „Bailando“ 2,232,928,223
Maroon 5 – „Sugar“ 2,150,645,464
Katy Perry – „Roar“ 2,129,662,938
Taylor Swift „Blank Space“ 2,101,706,738
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)