За да откриете най-добрите методи за рекламиране в бизнеса виу ще ви е необходимо да експериментирате. Изборът ви ще зависи от вида на продукта или услугата ви, както и от вашата ниша. Има обаче няколко базисни стратегии, своеобразен евъргрийн в рекламата. Те са вечно ефективни. Могат да се използват на на всеки пазар и в много, разнообразни полета. Авторите в chron.com ги изброяват.
Ефективни заглавия
Заглавието, което поставяте на една реклама или на един рекламен текст е първият ви контакт с публиката. От решаващо значение е да хванете вниманието с интригуващо заглавие. Всъщност, от него зависи 70% от ефективността на рекламата, според сайта Professional Advertising. Заглавието трябва да предизвиква емоционален отговор, който окуражава потенциалните клиенти да продължат към рекламното съдържание. Например, ако продавате крем против бръчки „Намалете бръчките, докато спите“ е подходящо. Или „Намалете бръчките, докато спите, без да използвате ботокс“. Звучи простичко. Разбираемо е. Има призив. Потребителите обичат опростените неща. Ефективните заглавия се прилагат във всякакви видове рекламиране, включително в телевизията, радиото и печата.
Кроспромоции
Хумор
Той и страхотното съдържание винаги са били и ще бъдат фантастични начини да се печели публика от потребители и да се брандира името на една фирма. Дори ако хората не купуват точно вашият продукт. Смешните радио и тв реклами се помнят. Освен хуморът, необичайните илюстрации и изображения също са сред класическите, най-запомнящи се елементи в рекламата. Също и герила рекламата. Nestle в САЩ преди години плати, за да бъдат изрисувани пейки в американските градове така, че да изглеждат като наполовина разопаковани десертчета Kit-Kat. Акцията и до днес се помни. Визията остава в ума на човека по-трайно, наред с това, което го кара да се усмихва.
Интернет маркетинг
С еволюцията на модерните технологии интернет маркетингът стана нещо абсолютно задължително за компаниите. Особено като се има предвид, че те имаха нужда да открият възможно най-евтини начини да се докоснат до възможно най-широка аудитория. Изследвания показаха, че над половината от клиентите в развитите икономики първо проверяват стоката онлайн, преди да я закупят. Добре конструираният уебсайт със съдържание, което има връзка към естеството на бизнеса, служи за имидж и може да представи бизнеса пред очите на значително по-голяма публика. Включването на инвестиция в оптимизацията в интернет търсачките и създаването на дизайн, който е интуитивен, значително може да подобри брандинга и онлайн присъствието. Особено, ако се използват социалните мрежи и маркетинга чрез публикуване на полезни информации и статии от името на фирмата.
Брандираните подаръци
В англоезичните източници за маркетинг са наричани „premiums”. Авторите на chron отбелязват, че под това обозначение имат предвид брандираните предмети за всекидневна употреба, подарявани от компаниите. Например фланелки с логото на фирмата, шапки, химикалки, подложки за горещи чаши кафе, подложки за компютърни мишки, запалки. Този вид дребни подаръци успяват да се задържат дълго пред очите и в ръцете на потребителя. Оставят почти подсъзнателен отпечатък. Дори да не пиете кафе всеки ден от чаша с надпис „Водопроводни услуги Боб“, има огромен шанс когато се нуждаете от водопроводчик и сте виждали такава чаша да потърсите Боб, смятат американски маркетинг изследователи.
източник: manager.bg