Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по…
Американската верига за бързо хранене Burger King използва образа на краля на Белгия – Филип, в нова реклама, с която разгневи кралското семейство в страната, съобщава BBC.
Онлайн рекламата изисква от хората да избират кой да управлява Белгия – краля на бургерите или крал Филип. В нея е използвано изображение на монарха, което е забранено без официалното разрешение на кралското семейство.
Говорител на кралските особи съобщи, че от Burger King не са от тях получили зелена светлина за подобна реклама.
Рекламата обаче е активна и в момента на домейна whoistheking.be. Тя беше пусната в събота вечерта.
Кампанията има за цел да рекламира първия магазин на веригата в страната, който ще отвори врати в края на юни.
Гласуването приключва скоро, но не е ясно какво точно планира да направи Burger King с резултатите.
Говорител на компанията съобщи пред BBC, че представител на кралското семейство не се е свързвал с тях, за да изрази недоволството си от рекламната кампания на веригата.
Каква е вашата реакция?
Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по национална сигурност и политология, магистър по политически мениджмънт и публични политики, както и по масови комуникации от Нов български университет. Той е автор на множество публикации и интервюта в областите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации, както и по теми, свързани с националната и личната сигурност, хибридните войни и съвременните заплахи. Член е на: Съюза на българските журналисти, Асоциацията на полицейските началници, Националния съюз „Безопасност и охрана“, Националната асоциация „Сигурност“