Сега четете
Ройтерс стартира Backstory за повече прозрачност

Ройтерс стартира Backstory за повече прозрачност

The Thomson Reuters logo is seen on the company building in Times Square, New York October 29, 2013. REUTERS/Carlo Allegri
REUTERS/Carlo Allegri

Инициативата, наречена Backstory, цели да направи работата на новинарската агенция още по-прозрачна и да насочи вниманието на журналисти, медии и потребители към принципите за доверие на Томсън Ройтерс (Thomson Reuters Trust Principles). Това става ясно от съобщение на главния редактор на агенцията Щефън Адлер.

Създадени през 1941 г., принципите за доверие на Томсън Ройтерс задължават служителите на компанията да действат независимо и без предразсъдъци през цялото време. Принципите са част от устава на Ройтерс от 1984 г., когато агенцията стъпва на борсата, и от основополагащите документи на сформираната през 2008 г. Thomson Reuters Corp.

„От днес, 6 април, ще забележите, че прилагаме линк към принципите за доверие в края на всички материали на Reuters.com“, пише Адлер. „В допълнение от време на време, когато смятаме, че може да е от полза на читателя, ще предлагаме и обяснение, което наричаме Backstory, за създаването на определен материал.

Backstory ще бъде представяна като описание на методологията или като въпроси и отговори с журналист на Ройтерс. Тези допълнения отразяват ангажимента ни не само да предлагаме точни и безпристрастни новини, но и да споделяме повече информация за начина ни на работа и стандартите, към които се придържаме.“

Вижте и

Първата Backstory, в която от Ройтерс описват начина, по който са провели онлайн проучване сред 14 000 души, за да разберат какво мислят американците за поредица от спорни твърдения на новия президент Доналд Тръмп, можете да прочетете тук.

Принципите за доверие на Томсън Ройтерс ще откриете тук.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре