Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по…
Мрежата цели да се пребори с профилите, които дублират съдържание, с цел да съберат повече приходи от реклама.
YouTube предприе мерки, с които ще подсигури дистрибуцията на реклами и ще увери големите рекламодатели, че съдържанието им няма да се показва в малки канали със съмнително съдържание. Социалната мрежа ще спре показването на реклами в канали с по-малко от 10 хил. гледания сред всички публикувани клипове.
YouTube сподели пред „Уолстрийт Джърнъл“, че разработването на мерките е започнало още през ноември 2016. Целта на новата функционалност е да намали броя на каналите, които публикуват пиратско съдържание или копират клипове от по-известни профили с цел да привлекат печалби от реклами.
Каква е вашата реакция?
Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по национална сигурност и политология, магистър по политически мениджмънт и публични политики, както и по масови комуникации от Нов български университет. Той е автор на множество публикации и интервюта в областите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации, както и по теми, свързани с националната и личната сигурност, хибридните войни и съвременните заплахи. Член е на: Съюза на българските журналисти, Асоциацията на полицейските началници, Националния съюз „Безопасност и охрана“, Националната асоциация „Сигурност“