Сега четете
Спада доверието към онлайн медиите

Спада доверието към онлайн медиите

Kiev, Ukraine - May 20, 2013 - Hand pointing on keyboard with social media logotype collection of well-known social network brand's placed on keyboard buttons. Include Facebook, YouTube, Twitter, Google Plus, Instagram and more other logos.
Kiev, Ukraine – May 20, 2013 – Hand pointing on keyboard with social media logotype collection of well-known social network brand’s placed on keyboard buttons. Include Facebook, YouTube, Twitter, Google Plus, Instagram and more other logos.

С приближаването на парламентарните избори в Германия според проучване на компанията за социологически изследвания „ЮГов“ все повече жители на страната губят доверие към медиите в интернет, пише „Ханделсблат“.

Според проучването около 49% от допитаните сочат, че не се доверяват на новините в интернет, в сравнение с 43%, които им вярват. Преди три месеца резултатите са били съответно 46% недоверие и 48% доверие. Германците продължават да вярват на традиционните медии. Около 63% от тях заявяват, че се доверяват на обществените телевизионни канали АРД и ЦДф. 54% от запитаните отговарят, че вярват на написаното във вестниците, в сравнение с 41%, които изпитват съмнения към тях.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре