Сега четете
Вълна от гняв заради новата реклама на Pepsi

Вълна от гняв заради новата реклама на Pepsi

Pepsi пусна нов рекламен клип, в който включи един от на-популярните модели в света –Кендъл Дженър. От компанията заложиха на манекенката, която е полусестра на риалити звездата Ким Кардашиян, и на песента Lions на Скип Марли, като посланието е „Живей за момента“, а действието се развива по време на протест.

За какво е протестът не става съвсем ясно, на плакатите на протестиращите се виждат надписи „Любов“ и „Включи се в разговора“. В момента, в който видеото се появи в интернет, потребителите отговориха с множество негативни коментари, най-вече защото видяха прилика между кадрите в рекламата и протестите срещу полицейското насилие в САЩ.

Видеото започва с протест, по време на който Кендъл Дженър с тежък грим и руса перука участва във фотосесия. С напредването на протеста манекенката сваля перуката си, изтрива тъмното червило от устните си и се присъединява към протестиращите. След което застава пред полицаите и подава кутийка Pepsi на един от тях.

Кадърът предизвика гневна вълна в социалните мрежи. Много хора го сравниха с наградена снимка от протестите в Батън Руж срещу полицейското насилие. На фотографията е Лешия Еванс, която стои пред тежко въоръжени полицаи с протегнати напред ръце, в очакване да бъде арестувана.

Мнозина обвиниха Pepsi, че се възползват от политическата ситуация в САЩ, а новата реклама на напитката е обида към всички участници в инициативата BlackLivesMatter, която се бори срещу насилието над чернокожите от страна на полицията в САЩ.

Преглед на изображението в TwitterПреглед на изображението в Twitter

the new @Pepsi ad evoking imagery of @IeshiaEvans in Baton Rouge is total exploitative brand social activism bs ??

От Pepsi обаче обясниха че идеята на рекламата е обединение на хора от цял свят, които загърбват различията си в името на хармонията. „Което е важно послание“, заявиха от компанията.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре