Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по…
Концернът Lenovo официално напусна пазара на мобилна електроника. Отсега нататък новите смартфони на производителя ще бъдат пускани с марката Moto. За това информира на своята страница във Facebook Марат Ракаев, ръководител на отдел Комуникации и социални медии на руския клон на Lenovo.
Lenovo не за първи път взема решение да промени концепцията по именуване. Миналия февруари стана известно, че производителят се отказва от последващо развитие на бранда Motorola в полза на Lenovo moto.
Тогава бе официално обявено, че първите смартфони с новия бранд ще се появят в продажба до края на март.
Брендът Lenovo влиза в Топ 3 на най-популярните производители на смартфони на територията на Русия. Към началото на 2017 г. неговият дял на пазара е 8%, отстъпвайки първите две места на Samsung и Apple, съответно с 26% и 11%.
Телефоните, които предлагат най-добро съотношение цена/качество AnTuTu публикува списък на най-добрите смартфони, когато става дума за съотношение цена/качество
Въпреки очевидната непоследователност от действия на ръководството на компанията, възможно е този ход да се отрази положително върху положението на бранда на пазара.
Каква е вашата реакция?
Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по национална сигурност и политология, магистър по политически мениджмънт и публични политики, както и по масови комуникации от Нов български университет. Той е автор на множество публикации и интервюта в областите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации, както и по теми, свързани с националната и личната сигурност, хибридните войни и съвременните заплахи. Член е на: Съюза на българските журналисти, Асоциацията на полицейските началници, Националния съюз „Безопасност и охрана“, Националната асоциация „Сигурност“