Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Концернът Lenovo официално напусна пазара на мобилна електроника. Отсега нататък новите смартфони на производителя ще бъдат пускани с марката Moto. За това информира на своята страница във Facebook Марат Ракаев, ръководител на отдел Комуникации и социални медии на руския клон на Lenovo.
Lenovo не за първи път взема решение да промени концепцията по именуване. Миналия февруари стана известно, че производителят се отказва от последващо развитие на бранда Motorola в полза на Lenovo moto.
Тогава бе официално обявено, че първите смартфони с новия бранд ще се появят в продажба до края на март.
Брендът Lenovo влиза в Топ 3 на най-популярните производители на смартфони на територията на Русия. Към началото на 2017 г. неговият дял на пазара е 8%, отстъпвайки първите две места на Samsung и Apple, съответно с 26% и 11%.
Телефоните, които предлагат най-добро съотношение цена/качество AnTuTu публикува списък на най-добрите смартфони, когато става дума за съотношение цена/качество
Въпреки очевидната непоследователност от действия на ръководството на компанията, възможно е този ход да се отрази положително върху положението на бранда на пазара.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)