Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Компания търси кандидати за работа, които са готови да пътуват по света в продължение на три месеца и да отсядат в луксозни имоти, в резултат на което ще получат възнаграждение от 24 000 паунда (30 210 долара). Thirdhome, която е базирана в Тенеси, описва себе си като „ексклузивен частен клуб за собствениците на луксозен втори дом“. Успешният кандидат за компанията ще има ангажимента да отседне в 12 имота за „няколко милиона долара“ и да сподели опита си в социалните медии, съобщава The Telegraph, цитиран от profit.bg За свършената работа компанията ще му плаща 10 000 долара (8000 паунда) на месец, плюс разходите за пътуване, в продължение на три месеца. Кандидатът има право да води и придружител, но той ще трябва да си плаща сам.
Кандидатите трябва да изпратят едноминутно видео, в което да обяснят защо заслужават работата, като крайният срок е 30 март. Колкото и лесно да звучи, трябва да знаете, че компанията не търси случаен човек. Кандидатите трябва да отговарят на строги критерии, включително да имат опит в социалните медии, списването на материали и правенето на снимки и видео. Те също така трябва да имат „благодарност за фините неща в живота“.
Тези, които искат да вземат със себе си кучето си, ще останат разочаровани – домашни любимци не се допускат. Макар да звучи като мечтана възможност, може би е разумно да припомним случая на Бен Саутхол – британецът, който спечели „Най-добра работа в света“ през 2009 г. Той „работи“ шест месеца на уединен ваканционен остров край бреговете на Куинсланд, Австралия, побеждавайки 34 000 други кандидати за мястото. През 2010 г. обаче той заяви за The Telegraph, че е бил много по-зает, отколкото някога си е представял. Толкова, че не е имал време да се отпусне и да помисли.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)