Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Така смятат французите
Френският рекламен регулатор настоя модна къща „Ив Сен Лоран“ да изтегли колкото е възможно по-бързо афиши от новата си рекламна кампания, за които бе преценено, че унижават жените, предаде АФП.
Разпространените послания не съответстват на етичните правила, що се отнася до представянето на човешкото тяло, поясниха от инстанцията. Тя поиска „Ив Сен Лоран“ да направи всичко възможно, за да може разпространението на изображенията да бъде преустановено, както и те да бъдат изтеглени или сменени.
Полемиката беше предизвикана от два афиша. Единият показва млада жена на обувки с високи токчета, върху които е обула ролери и се е навела над бар стол, като позата ѝ е предизвикателна.
Вторият показва отново жена с токчета и кънки, с мрежест чорапогащник и се е разкрачила. Рекламният регулатор е получил на сайта си 120 оплаквания от афишите. Модната къща все още не е направила коментар.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)