Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Най-големият видео портал в света Youtube стартира собствена абонаментна програма в мрежата си. Освен за SEO, youtube е основен източник за видео реклами на най-различни бизнеси по целия свят. Както повечето от нас знаем, Youtube е собственост на Google и мрежата се развива постоянно.
С този си ход видео гигантът ще се конкурира с най-големите кабелни оператори в САЩ. Цената на месечния абонамент е $35, като за тях американските потребители ще получават 40 канала, измежду които ABC, CBS, Fox, NBC and ESPN. Услугата също така ще включва и функцията cloud DVR, която позволява да записвате дадено предаване и след това то да бъде изгледано в удобно за вас време.
Заместник директорът на ВВС вече коментира новата услуга, казвайки следното: „Youtube е най-известният видео бранд, който практически позволява на хората по целия свят да гледат каквото си поискат, стига да имат достъп до интернет. Навлизането на Google на ТВ пазара определено ще окаже огромно влияние на останалите големи играчи, което ще се отрази положително на крайния потребител. Винаги е добре да има качествена конкуренция.“
Тепърва предстои да видим как ще се развие тази нова инициатива на Youtube. Преди 2 години бе стартирана платформа за видео стрийминг за игри (youtube gaming), която бе замислена да стане основен конкурент на Twitch.tv, но досега YTG не се доближава дори до популярността и възможностите на лидера в гейминг стриймването Twitch. Именно заради неуспеха на Youtube Gaming, някои маркетолози изчакват да дават прогнози за успеха на TV услугата.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)