Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Миналият месец iPhone официално навърши 10 години от представянето на първия си модел. Очакванията към най-новото поколение, което ще бъде представено през септември т.г. са много големи и Apple изглежда иска да отговори подобаващо. Това обаче ще доведе и до създаването на най-скъпия iPhone досега, съобщава онлайн изданието Fast Company, цитирано от vesti.bg.
Според източниците на изданието тази година ще има три версии на iPhone. Две от тях ще са очакваните iPhone 7S, които ще следват вече традиционната линия на плавно обновяване на телефона всяка година. Те ще са съответно стандартен модел и версия Plus с малко по-голям дисплей.
Третият модел най-вероятно ще се казва iPhone 8 и ще има още по-голям дисплей. Очаква се той да е 5.8-инчов, да използва OLED панел и на практика да няма видима рамка около краищата си. Според други източници, моделът може да се казва и iPhone X в чест на 10-годишния юбилей. Той ще струва над 1000 долара, като крайната му цена ще зависи от избраната вградена памет.
Сред другите прогнози за iPhone X е сбогуване с физическите бутони, включително и Home бутонът на предния панел. Вместо това той ще бъде интегриран в самия дисплей заедно със сензора за пръстови отпечатъци. Страничните бутони пък ще са сензорни в метална рамка. Гърбът на телефона също най-вероятно ще е стъклен.
Индивидуалният дизайн няма да е единствената отличителна характеристика на юбилейния модел. Той ще разполага и с няколко функции и технологии, които няма да се предлагат в другите модели на iPhone. Повечето от тях за сега са само слухове и Apple може да се откаже от тях. Все пак за сега се спекулира, че телефонът може да има специална система за добавена реалност, лицево разпознаване и подобрена камера с повече функции. Както винаги, Apple не коментира темата.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)