Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Вдъхновен от действителната история на Макдоналдс
На 24 февруари една от най-интересните и провокативни действителни истории за сбъдването на американската мечта ще оживее на голям екран. Във вълнуващата драма на режисьора Джон Лий Ханкок (Невидима зона, Спасяването на Мистър Банкс) и сценариста Робър Сийгъл (Кечистът, Турбо), СДЕЛКА ЗА МИЛИОНИ БУРГЕРИ, номинираният за „Оскар“ Майкъл Кийтън (Бърдмен, Спотлайт) влиза в ролята на прехвърлилия средната възраст, амбициозен пътуващ търговец Рей Крок. Той се среща с Мак и Дик Макдоналд, ръководещи заведение за бургери в Сан Бернардино, Калифорния през 50-те години на ХХ в. Впечатлен от система на братята за скоростно приготвяне на храната и колко клиенти привлича тя в ресторанта им, Крок мигновено вижда потенциал за франчайз. Постепенно, благодарение на своя бизнес нюх, той поставя себе си в позиция, позволяваща му да вземе компанията от ръцете на братята и да създаде империя за милиарди долари. Така се ражда легендата Макдоналдс.
СДЕЛКА ЗА МИЛИОНИ БУРГЕРИ вече имаше своята световна премиера и отзивите, както на обикновените зрители, така и на критиката са повече от възторжени. Основен акцент в мненията, са балансираният поглед към историята и наелектризиращото, достойно за награди, нюансирано изпълнение на големия Майкъл Кийтън.
Освен Майкъл Кийтън в останалите роли ще видим истински звезден състав в лицето на Ник Оферман и Джон Каръл Линч като братята Макдоналд, Лора Дърн, Линда Карделини, Патрик Уилсън, Б. Дж. Новак, Кейт Нийланд и други.
СДЕЛКА ЗА МИЛИОНИ БУРГЕРИ идва в кината на 24 февруари.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)