На тази позиция тя ще отговаря за развитието на основния бранд на компанията, както и налагането и позиционирането на отделните й продуктови линии.
Една от приоритетните маркетинг задачи е ребрандирането на компанията и продуктите й, което е част от новата бизнес стратегия на картовия и платежен оператор „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“.
Елена ще управлява корпоративните комуникации, рекламната политика, както и корпоративната социална отговорност на оператора.
Елена Tошева има 17 години опит в сферата на комуникациите. Преди да се присъедини към екипа на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“, в продължение на 2 години, е Маркетинг мениджър на „Хюлет-Пакард“ за региона на Югоизточна Европа.
От 2009 до 2015 заема позицията мениджър „Маркетинг и комуникации“ в „Хюлет-Пакард България“ (НР). В периода 2006 – 2009 е старши съветник „Връзки с обществеността“ в БТК и vivatel, а 2003 до 2006 година – експерт „Връзки с обществеността“ в „Нилана“ ООД.
В продължение на три години работи в телевизионния и кабелен оператор Евроком.
Елена е магистър по „Връзки с обществеността“ към Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски“.
Притежава бакалавърска степен по специалностите „Икономика на масмедиите” и „Международен туризъм” от Университета за национално и световно стопанство (УНСС).
Завършила е London School of PR и е преминала редица специализирани обучения по управление на събития, публична реч, бизнес етикет и протокол, водене на преговори, мотивация и др.
източник: economy.bg