Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по…
В клипчето, виждаме двама родители, които не обръщат внимание на дъщеря си, присмиват се на рисунките й и може би я забравят в колата, а финалната реплика гласи – „Лесно е да забравиш, че това е семейна кола„.
„Очевидно сме използвали хумор в рекламата си и не подтикваме към насилие над деца в нея„, твърдят от Volkswagen.
„Явно заразата на свръх чувствителната и морална полит коректност е обхванала и грубата Австралия„, коментират потребителите в социалните мрежи.
След получени запитвания австралийският СЕМ обаче е постановил, че рекламата може да продължи да се излъчва по телевизията.
Според слуховете скоро ще видим една още „по-несемейна“ версия на Tiguan – спортен R вариант, задвижван от 2.0-литров TSI двигател с мощност от 300 к.с.
Каква е вашата реакция?
Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по национална сигурност и политология, магистър по политически мениджмънт и публични политики, както и по масови комуникации от Нов български университет. Той е автор на множество публикации и интервюта в областите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации, както и по теми, свързани с националната и личната сигурност, хибридните войни и съвременните заплахи. Член е на: Съюза на българските журналисти, Асоциацията на полицейските началници, Националния съюз „Безопасност и охрана“, Националната асоциация „Сигурност“