Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Рекламен клип на „Виваком“ потресе социалните мрежи.
Видеото трудно се побира в клишираните жанрови представи. Затова е най-добре първо да отделите 15 минути и да го изгледате. След това, ако са ви останали сили от смях или не сте изпаднали в ступор, може и да изкажете мнение.
Клипът е бил предназначен за вътрешнофирмена мотивация на служителите, но си е проправил път в социалните мрежи. Медийните специалисти и рекламисти у нас, изгледали творбата са в шок.
Eто и някои от коментарите в гилдията на комуникационните експерти:
Sylvia Kostova shared Paulina Georgieva‘s post.
Мислех да не коментирам, но не мога. И – о, изненада!, няма да е саркастично-умно. А просто: съчувствено. Да изтече това може да се случи на всеки един от великите комуникатори (по-често може би само на тези в 2000+ човека компании, когото може дори да не са питали какво да бъде мотивационното вътрешно видео).
И ако трябваше утре аз лично да мотивирам наличната на българския пазар на труда работна сила на ниски нива, вероятно бих се ориентирала към подобна низка, но работеща форма.
В някои бизнеси се броят резултати, а не лайкове… А иначе – в събота наистина, човешки съчувствах на ПР екипа и агенциите на Виваком и се смях само на факта, че не знаят как се прави кризисен ПР в дигитална среда.
Хей, успокой се. Висшият мениджмънт не е виновен, че не разбира в детайли от комуникация. Не е и длъжен, затова има /високо/ платени п…See More
Comments
https://www.facebook.com/tatiana.christy/videos/1787539661462817/
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)