Facebook пусна реклами в приложението си за съобщения Facebook Messenger. Социалната мрежа споделя, че с новата си функционалност ще позволи на рекламодателите да започнат разговора с конкретни индивиди. Освен това новата платформа ще смеси възможностите за разказване на фирмени истории и предоставянето на услуга за обслужване на клиентите.
„За пръв път рекламодателите могат да използват филтрите в платформата ни за реклама, за да достигнат до голяма аудитория, а впоследствие да започнат индивидуални разговори в Messenger. Вече видяхме кампании като тази на BMW, позволяваща конфигурирането на автомобил през приложението ни за съобщения. Впоследствие клиентите имаха възможността да запишат час за посещение на локалния дилър и да приключат сделката.
С новата си платформа ще премахнем границата между уеб платформите и мобилните приложения. С функцията за изпращане на съобщения ще може да се свържете с потенциалните си клиенти и да ги запознаете с бранда си. За разлика от email кампаниите, тези в Messenger няма да отварят различните съобщения в нов прозорец, а всичко ще се визуализира на едно и също място, позволявайки проследяването на по-стара кореспонденция“, разказа Дейвид Маркус – вицепрезидент на отдела, отговарящ за Messenger във Facebook.
Компаниите ще могат да изпращат платени съобщения до клиентите, които вече са започнали кореспонденция с тях. За да предотвратят разпространението на нежелана комуникация и спам, от Facebook споделят, че няма да позволят изпращането на масови съобщения до потребители, които не са комуникирали с бранда. Освен това потребителите ще могат да блокират съобщения и брандове.
източник: economy.bg