Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по…
Добрите стари времена, а не политкоректни глупости
Не ни учудва, че иконата Calvin Klein пусна реклама, чийто водещ мотив е сексът. Обаче моралистите с лопата да ги ринеш и целомъдрените домакини завързаха скандал. Рекламите по презумпция се забраняват, ако засягат обществото по темите – националност, раса, социален статус и подобни глупости (СЕМ, Гого Лозанов, папийонки и подобни).
Calvin Klein обаче са над тези неща и направиха рекламна кампания под надслова „Erotica“. Снимат хубави дупета в гащички, а ние се пулим и много ни се влиза в тях.
Ето за какво ви говорим:
Дата: 16.05.2016 13:30
Източник: www.div.bg
Каква е вашата реакция?
Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по национална сигурност и политология, магистър по политически мениджмънт и публични политики, както и по масови комуникации от Нов български университет. Той е автор на множество публикации и интервюта в областите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации, както и по теми, свързани с националната и личната сигурност, хибридните войни и съвременните заплахи. Член е на: Съюза на българските журналисти, Асоциацията на полицейските началници, Националния съюз „Безопасност и охрана“, Националната асоциация „Сигурност“