Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
За втора поредна година вестник „24 часа“ подава ръка на малкия бизнес в България. От понеделник започва набирането на участници във втория национален конкурс „Големите малки“, който има за цел да отличи най-успешните за годината.
Приемането на кандидатури ще продължи до 16 май чрез сайта на конкурса
golemitemalki.bg. Имената на наградените фирми ще бъдат обявени на официална церемония в края на май. Наградата за победителите е рекламен пакет на стойност 10 000 лв. в печатното и онлайн изданието на „24 часа“. По този начин вестникът подава ръка на малкия бизнес. Вестникарската реклама ще по-зволи повече хора да научат за бизнеса на тези фирми, а това означава повече клиенти, продажби, пари за инвестиции и разкрити работни места.
„Правим го, за да покажем, че в България не всичко е „сиво“. Че има бизнеси, които се преборват успешно с кризата. И които могат да служат за пример на останалите предприемачи в България“, обяви Венелина Гочева, издател на „24 часа“.
Право на участие имат всички български фирми, които отговарят на законовите критерии за „малък бизнес“ – до 50 служители и оборот под 10 млн. евро на година.
Участниците трябва да аргументират пред журито с кратко есе защо смятат, че техният малък бизнес е „Голям“. А също – да представят идеите си за развитието на бизнеса си в следващите 5г.
Партньори в тазгодишната кампания са Министерството на икономиката, Агенцията за подпомагане на малки и средни предприятия, КРИБ, Пощенска банка, „Мтел“, МЕТРО-България, Българската банка за развитие и All Channels.
Пълните условия за участие в надпреварата можете да видите на сайта на конкурса golemitemalki.bg.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)