Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Защо Килата реши да се преименува на Пилата?
Представете си, че имате 8 минути телевизионно време, в което трябва да убедите възможно най-голям брой зрители да си купят на момента това, което им предлагате.
Телепазарният прозорец е една от най-трудните форми на търговия, защото по едно и също време се осъществява директна продажба и реклама на продукта. Предизвикателството е така да се изгради комуникацията, че зрителят да пристъпи от пасивно наблюдение към активно действие и да предприеме покупка.
Кой е третият уволнен звезден стажант?
Това е задачата на „Звездните стажанти“ тази седмица. Двата отбора имат право да си избират кой продукт от каталога на клиента да продават и след като се запознаят с неговите специфики да изградят стратегията на продажби и да я реализират по най-добрия възможен начин. За всичко това стажантите имат по-малко от един ден за подготовка, никакъв опит и много ентусиазъм.Те са популярни лица, за които представянето пред камера не е проблем, но могат ли да се справят с работата на тези зад камерите и да планират, режисират и изпълнят брилянтно 8-минутен рекламен спот на живо, който да накара хората да вдигнат телефоните и да си поръчат рекламирания от тях продукт?
Хуморът ли продава по-добре или докосването до скритите желания на потенциалните купувачи?
Кратко и ударно ли да е посланието или да изброява детайлно характеристиките на продукта? Цифрите или човешките истории ще накарат зрителите да вдигнат телефоните?Има ли граници, които не бива да се преминават или в името на продажбите всичко е позволено в рекламата?
Тези и много други въпроси ще предизвикат остри разногласия между стажантите по време на стратегическото планиране на задачата, а двамата проджект мениджъри ще срещнат сериозни трудности в овладяването на емоциите в отборите си.
При мъжете изискванията всичко да е „изпилено“ докрай от страна на проджект мениджъра ще накарат 100 Кила да обещае, че ще се преименува на 100 Пила, а при „Ангелите на Шарлопов“ единият от съотборниците, в желанието си за победа, ще прекрачи някои граници.Най-големите изненади обаче ще дойдат с влизането на отборите в студиото на „На кафе“ за генерална репетиция. Телевизионни лица с дългогодишен опит ще пропуснат ключови моменти в телевизионния бранш, докато други, които нямат толкова точна представа за функциите на хората зад камерите, ще подходят напълно адекватно и ще потърсят помощ от правилните хора.
Какво се случва, когато звездите останат в сянката на камерите, кой отбор ще се справи по-добре, кого и защо ще уволни Боса ще разберем във вторник и сряда от 21 часа по Нова.
Допълнителна информация за предаването можете да намерите на официалната Facebook страница.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)