Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
„Зоотрополис“ като никой друг превзе бокс офиса в България и заслужено се превърна в най-касовата анимационна премиера на студиото у нас за всички времена и най-касовата премиера в България от началото на годината.
С приходи от близо 420 хил. лв. за три дни „Зоотрополис“ спечели българската публика и изпревари предишния номер едно – Замръзналото кралство.
Приключенията на полицай Джуди Хопс са разсмели и развълнували над 45 000 души в цялата страна в празничния уикенд.
Безстрашният заек, която не се спира пред нищо, за да сбъдне мечтата си и да стане полицай, беше озвучен от чаровната Поли Генова, а с гласовете си във филма се включиха и Боги от БГ Радио и Александър Сано от „Под прикритие“.
У нас „Зоотрополис“ детронира още един първенец, събаряйки Ной от позицията на най-касова премиера през март на всички времена с близо 4 000 зрители повече. Приключението в мегаполиса на животните заслужи още две титли – лентата е третата най-касова премиера на филм на Дисни за всички времена у нас. Отстъпва единствено на Междузвездни войни: Силата се пробужда и Карибски пирати: В непознати води. „Зоотрополис“ се нарежда и на трето място като най-гледана премиера на анимация в България на всички времена.
„Зоотрополис“ постави рекорд по гледаемост за един уикенд и в САЩ. Филмът за необикновения град е най-касовата анимационна премиера на Дисни през март и отвъд Океана с приходи от близо $74 милиона само за три дни. С тези резултати забавната анимация се превърна и в най-гледаната премиера през март. Оценктие на филма в Rotten Tomatoes и IMDB са повече от отлични – съответно 98% одобрение на филма и оценка от 8.3/10.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)