Сега четете
ICCO бе обявена за най-добрата асоциация в света

ICCO бе обявена за най-добрата асоциация в света

ICCO AwardАПРА е един от най-активните й членове

Международната организация на комуникационните консултанти (ICCO) бе обявена за най-добрата асоциация в света, преборвайки 4 асоциации, достигнали до финалната надпревара, сред които и Кралския институт на лицензираните оценители (RICS).

„Това е изключително признаниеза ICCO. Горд съм, че имам честта да бъда президент на тази изключителна организация, обединяваща 33 държави от всички континенти с над 2 500 PR компании. В цялата си история ICCO никога не е била по-стабилна, по-влиятелна и толкова силно изразен лидер на световния пазар. Сега точно ние задаваме тенденциите в нашия бизнес и ICCO е марка за високо качество“, каза президентът на ICCO Максим Бехар, който е основател и изпълнителен директор на M3 Communications Group, Inc. като не пропусна да отбележи заслугата на оперативното ръководство и екипа на организацията в Лондон.

„БАПРА е един от най-активните членове на ICCO и за всички нас е професионално удоволствие да сме част от тази престижна общност. Благодарение на членството си в ICCO българският ПР бизнес може да предложи на клиентите и обществото най-добрите, най-новите и най-ефективните решения в областта на комуникациите“, коментира Деница Сачева, основател на ПР агенция Интелдей Солушънс и Председател на Българската асоциация на ПР агенциите.

Наградата бе връчена като признание за впечатляващите постижения на целите на организацията през 2015 г., сред които увеличаване на членовете и на оборота й. През периода 2014-2015 г. към организацията се присъединяват 3 асоциации – Канада, Нигерия и Казахстан, както и 8 консултантски компании и мрежи. Асоциацията обхваща 32 държави в света, представлявайки съвкупно 2 500 PR компании. Оборотът на асоциацията бележи ръст с 46 %.За крайната оценка са взети предвид и нарастващата ангажираност и влияние на асоциацията.За да се увеличи възприемането на ICCO като лидер в глобалната PR индустрия, асоциацията стана спонсор на конкурса за младежи на рекламния фестивал „Лайънс“ в Кан.

За БАПРА:

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цел да подпомага и утвърждава ПР-а като дейност в полза на развитието на съвременното общество. БАПРА работи за подобряване партньорството на ПР бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички членуващи компании в асоциацията приемат Етичния кодекс на ПР специалистите в България. Всяка година БАПРА организира единствения конкурс в областта на маркетинговите комуникации с изцяло международно жури – BAPRA Bright Awards, и регионалния ПР форум – Sofia PR Summit.

Twitter: @BAPRABulgaria
Facebook: https://www.facebook.com/BAPRA.Bulgaria?ref=hl
Web-site: www.bapra.bg

Вижте и

За ICCO:

Световната ПР организация (ICCO) е гласът на ПР консултантите по света. Членовете на ICCO са национални асоциоциации от 33 страни по целия свят в Европа, Африка, Азия, Северна и Южна Америка и Австралия. Заедно тези асоциации представляват 2 500 ПР компании.

Web-site: www.iccopr.com

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре