Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по…
Според данните на YouTube, онази част от феновете на американския футбол, които не са успяли да гледат на живо тазгодишното издание на Super Bowl, са прекарали 300 000 часа в гледане на реклами и рекламни спотове, свързани с финала.
Статистиката на YouTube AdBlitz сочи, че най-гледаната реклама от Super Bowl 50 е била The Chase на Hyundai, като към момента, тя е гледана 22.8 млн пъти. Автомобилният производител може да се похвали с още две позиции в Топ 10 на най-гледаните, като First Date заема четвърто с 14.3 млн, а Ryanville се подрежда на шесто място с 10.9 млн.
В класацията фигурира още един автомобилен прозиводител- MINI с #DefyLabels и 18 млн прегледа.
Топ 10 на най-гледаните реклами по време на Super Bowl 50 според YouTube AdBlitz:
Hyundai – The Chase – Hyundai Super Bowl Commercial | The 2017 Hyundai Elantra
Каква е вашата реакция?
Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по национална сигурност и политология, магистър по политически мениджмънт и публични политики, както и по масови комуникации от Нов български университет. Той е автор на множество публикации и интервюта в областите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации, както и по теми, свързани с националната и личната сигурност, хибридните войни и съвременните заплахи. Член е на: Съюза на българските журналисти, Асоциацията на полицейските началници, Националния съюз „Безопасност и охрана“, Националната асоциация „Сигурност“