Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по…
Доктор Доулинг е преподавател по маркетинг в Австралийския колеж по мениджмънт на университета на Нов Южен Уелс. В началото се подготвя за счетоводител, но става специалист по маркетинг и през последните двадесет години активно изучава как компаниите създават и поддържат стойността, която клиентите виждат в продуктите и услугите им.
Консултациите, преподавателската и изследователската работа на Греъм е фокусирана върху прилагането на максимата, че няма нищо по-практично от добрата теория.
През последните двадесет години изследванията на Греъм се концентрират върху две основни области: възприемането и разпространяването на нови продукти и развитието на корпоративна репутация. Проучванията по тези две теми са публикувани във водещи световни академични списания като „Джърнъл ъф маркетинг“ и „Джър-нъл ъф кънсюмър рисърч“, както и в книгата „Корпоративна репутация: Стратегии за развитие на корпорациите“ (Лондон, Когън пейдж, 1994). През 1997 г. Греъм беше наречен „забележителен маркетингов изследовател на Австралия и Нова Зеландия“ за работата му по възприемането и разпространяването на нови продукти. Изследванията на Греъм станаха лесно достъпни за хората на бизнеса чрез представянето им на управленски семинари и чрез редица статии във вестници и списания за бизнес.
Той често е говорител на академични, индустриални и вътрешнофирмени конференции по тези и други теми както в Австралия, така и на други континенти.
Преподавателската дейност на Греъм в Австралийския колеж по мениджмънт е предимно пред представители на бизнеса. Това общуване с мениджъри е добър източник за изследователски теми и изисква продължително търсене на практическо приложение на абстрактншпе теории. Един от резултатите от този подход към повишаване на знанията е, че някои от маркетинговите „свещени принципи“ са поставени под съмнение – например програмите за лоялност на клиентите, съкращаването на продуктовия жизнен цикъл и опасностите, съпътстващи промяната на символите на корпоративна идентичност. Поради готовността му да оспорва традиционното маркетингово благоразумие, компаниите често търсят помощта на Гре-ъм при обмислянето на маркетинговите си проблеми.
Научните степени на д-р Доулинг са: бакалавърска степен по комуникации и бизнес от университета в Нюкасъл, магистърска и докторска степен по маркетинг от университета в Нов Южен Уелс.
http://grahamedowling.info/
Каква е вашата реакция?
Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по национална сигурност и политология, магистър по политически мениджмънт и публични политики, както и по масови комуникации от Нов български университет. Той е автор на множество публикации и интервюта в областите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации, както и по теми, свързани с националната и личната сигурност, хибридните войни и съвременните заплахи. Член е на: Съюза на българските журналисти, Асоциацията на полицейските началници, Националния съюз „Безопасност и охрана“, Националната асоциация „Сигурност“