Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Александра Джанковски поема поста мениджър „PR и реклама” в Avon за Балканския регион. Отделът, който ще ръководи, обединява комуникациите за България, Македония, Албания, Сърбия и Черна гора. На позицията тя наследява Деница Желязкова, която вече изпълнява длъжността Маркетинг мениджър на Avon за регион Балкани.
На новия пост Александра Джанковски ще отговаря за имплементирането на бранд комуникацията в рамките на мастер-бранда “Tвоята красота променя света“ на Балканите, както и на рекламните активности на Avon. В това число тя ще се грижи за продуктовата и корпоративната комуникация, управлението на филантропските кампании и фондонабирането в компанията. Основна задача пред Александра ще остане поддържането на стратегическите приоритети на Avon и утвърждаването й като Компанията за жени, чиято мисия е да дава на дамите увереност да преследват своето щастие, успех и признание във всяка своя лична и обществена роля.
Александра Джанковски има солиден опит в сферата на PR и рекламата, като до този момент е отговаряла за бранд комуникациите на компанията в Сърбия. Тя се присъединява към Avon Сърбия през 2011 г. и като PR специалист през годините има ключова роля в множество проекти, реализирани в региона. Сред тях са въвеждането на новата линия „Nutra Effects”, която залага на повече натурални съставки, както и платформата „Твоята красота променя света“ (Beauty for a Purpose), представена през 2015 г. в над 100 държави в целия свят.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)