Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Много малки, средни, дори и големи компании често си задават този въпрос, когато дойде време да планират и реализират маркетинговата си стратегия. Истината е, че доста от тях избират да го правят сами, разчитайки на собствените си маркетинг специалисти, ако разполагат с такива, или назначавайки един, който да се грижи за всички онлайн активности.
Истината е, че често тези компании се провалят, защото не разполагат с необходимите ресурси, които притежава една специализирана маркетинг агенция. Затова екипът на Beshared споделя с нас 10 причини, заради които си заслужава да изберете услугата на професионалисти.
Дигиталната агенция разполага с екип от специалисти
Специалистите в дигиталната агенция знаят най-добре как да изградят желания от вас онлайн имидж, как да привлекат и задържат потребителското внимание и да помогнат на вашите продажби. Те се грижат за това от създаването на качествено съдържание, през неговото визуално трансформиране в атрактивни публикации и банери, до ефективното управление на рекламния ви бюджет.
Обикновено за един клиент работят няколко различни специалисти – копирайтъри, дизайнери, маркетинг специалисти, които се грижат за всеки важен елемент от онлайн комуникацията на вашия бранд. Ако се налага вие да провеждате тази дейност сами, ще можете ли да намерите специалист, който да притежава едновременно творчески, анализаторски и маркетингови умения? Изключително трудно е, освен това познанията в 1-2 от необходимите области са за сметка на качествените познания в други, затова винаги има риск от провал.
Агенцията притежава огромен опит
Агенцията работи с много различни по предмет на дейност клиенти, което ѝ помага да натрупа голям опит. Точно този опит помага на агенцията по всяко време да намери най-добрите решения за всеки клиент. Докато вие се чудите какво трябва да се направи, търсите информация от различни източници или се осланяте на интуицията си, специалистите в дигиталната агенция ще са изготвили стратегия и план за действие, а желаният резултат ще е гарантиран на 99,99%.
Агенцията притежава голям творчески ресурс
В дигиталните агенции не само работят креативни личности, но и редовно се провеждат брейнсторминг мероприятия, които подпомагат измислянето на нови свежи и атрактивни идеи. Конкретно в Beshared такива брейнсторминги се провеждат минимум веднъж седмично и са доказали своята сила да генерират идеи, с които екипът обезпечава успешното провеждане на онлайн маркетинг стратегията на своите клиенти.
Работата с агенция е финансово по-изгодна
Ако трябва да плащате заплата на дигитален маркетинг специалист, копирайтър и дизайнер, които са необходими, за да провеждате успешно своите онлайн маркетинг активности, ще се наложи да плащате много повече, отколкото, ако заложите на дългосрочен договор с фиксиран месечен абонамент към дигитална агенция.
Професионалната работа на агенцията също така ви спестява загубите, които бихте понесли, ако вземете погрешни решения и кампанията ви се провали.
Специалистите са винаги в течение на най-актуалните промени и тенденции в онлайн маркетинга
Представяте ли си всеки ден да следите сами какво се случва със социалните мрежи и другите канали за дигитална реклама? Част от работата на специалистите в дигиталната агенция е именно това, така че те са едни от първите, които разбират за новостите и промените и се стараят да ги имплементират в кампаниите на своите клиенти по възможно най-ефективния начин.
Агенцията ви предоставя ценно ноу-хау
Колкото по-добре и по-дълго работите с една дигитална агенция, толкова повече ще получавате от нея ценна информация и съвети, за да подобрите своя маркетинг. Често специалистите в дигиталната агенция измислят идеи за развиване на дигиталната комуникация и офлайн, или биха могли да ви помогнат да адаптирате различни офлайн рекламни активности и в социалните мрежи или Google.
Агенцията ви спестява време
В малките и средни компании маркетинговите дейности често се изпълняват от главния мениджър, търговския или маркетинговия мениджър. Те имат безброй други сериозни задачи и не винаги успяват да се фокусират върху така важните за успеха на компанията рекламни кампании в Интернет.
Дигиталната маркетингова агенция цели не само да ви предостави експертни знания, опит и качествено обслужване, но и да ви спести време, като ви предлага най-оптималния план за съвместна работа. От вас остава само да предоставите необходимата информация за целите на кампанията, а от агенцията – да ви предложи най-добрата маркетингова стратегия и да ви отчете резултатите в края на месеца.
Спестява ви грешките
Ако не разполагате с необходимите опит, знания и ресурс, за да проведете успешно рекламната кампания, рискувате да допуснете грешки, които да ви костват не само пари, но и добрия имидж на компанията или бранда.
От BeShared съветват „Консултирайте се със специалисти преди да предприемете каквато и да е онлайн рекламна кампания или директно поверете нейното изпълнение на тях. При всички положения те ще ви посъветват в какви канали си заслужава да инвестирате и какви действия да предприемете съгласно вашите цели.“
Агенцията може да ви гарантира резултати
Когато анализира вашите цели, агенцията ще състави стратегия и ще ви предложи показатели, по които ще измерва успеваемостта на кампанията. Така ще сте сигурни, че те ще бъдат изпълнени, а с регулярните отчети, които агенцията предоставя, ще следите как се развива кампанията и ще бъдете консултирани постоянно относно възможностите за нейното подобрение.
Гаранция за качество
И не на последно място по важност, агенцията гарантира качествено изпълнение на всяка дейност по управлението на вашия онлайн имидж – от създаването на качествено съдържание, което да привлича настоящите ви и потенциални клиенти до ефективното управление на рекламния ви бюджет. Качествената работа е гаранция за добрия имидж на самата агенция, така че поддържането ѝ е от ключово значение и за двете страни.
Ако нямате опит в провеждането на онлайн рекламни кампании, но искате да популяризирате своя бранд, ви препоръчваме да се консултирате със специалисти, които да ви помогнат в избора и евентуалното провеждане на най-ефективната за вашите нужди онлайн маркетингова стратегия.
сн. clickcashmarketing.com
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)