Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
1. Не отваряйте стъклата докато са замръзнали. Това може да доведе до счупване на пластмасовите елементи на стъклоповдигача.
2. При потегляне по заснежен или заледен път работете Плавно с Педала на газта.
3. Когато спирате е желателно да започнете да спирате по от рано , за да имате необходимата дистанция и сигурност.
4. При невъзможност да Спрете, отпуснете Педала на Спирачката и опитайте с волана да заобиколите Препятствието.
5. Избягвайте да Спирате на Наклон, защото след това трудно ще потеглите.
6. Когато Паркирате , не оставяйте автомобила с Опъната Ръчна Спирачка.
7. В зимните студени дни Задължително сипете добавка против замръзване на Дизеловото гориво.
8. Ако ви се наложи да монтирате вериги за сняг , загасете автомобила и го заключете. Така докато сте се ангажирани с монтажа им ,ще се предпазите да не станете жертва на Крадците.
9. При предприемане на извън градско пътуване следете резервоара на автомобила винаги да е над половината. Така, ако закъсате, ще може да седите на топло в автомобила.След като купето се затопли изгасете двигателя за да пестите горивото.Задължително подсигурете в автомобила храна и напитки за пътниците поне за 1 ден и осигурете „Зимен Комплект“/Стъргалка за лед, Вериги за сняг, Лопатка, Одеяло ,Фенер и Въже за теглене, Триъгълник, Аптечка,Жилетка и Пожарогасител / .Зарядно у-во за мобилният Ви телефон също трябва да е част от екипировката.Зимен Комплект и Аксесоари, може да намерите в Магазина на Автосервиза.
10. Не Забравяйте поне 2 пъти през зимният сезон, да измиете автомобила си от Лугата ОТДОЛУ.Така ще защитите купето от корозия и ще удължите живота на всички гумени и метални елементи от окачването, а и ще спестите разходи от последващи ремонти.
*Румен Дунев е роден на 11.01.1974 г. в семейството на автомобилния състезател от близкото минало Бончо Дунев. Още 12 – годишен предусеща вкуса от победата, заставайки на картинг пистата в пряка борба за първото място.
Няколко години по късно започва спортната си кариера в автомобилния спорт като навигатор на баща си. Стартира в най-престижните Български ралите – Златни Пясъци, Хеброс и др. Две години по-късно сяда в състезателен автомобил Форд Ескорт RS като пилот и печели първата си шампионска титла в клас „Юниор“. Следващите три години има щастието да пилотира Тойота Селика, с която три поредни години печели националният шампионат на писта в клас „Х“, над 2000 куб.см.
От 1999 г. Дунев търси развитие и усъвършенстване в чужбина, като се специализира в карането на пистови състезания. Стартира в немският едномарков шампионат „Ford Puma CUP“ в изключително голяма конкуренция с около 40 състезатели. Борбата е безапелационна и агресивна, правилата са железни и Дунев разбира, че е попаднал точно там, където трябва, за да израстне като автомобилен пилот.
След три годишно участие по германските и белгийските писти Румен Дунев се завъръща през 2002 г. в Българският Шампионат, където има намерения да се бори с почти серийната Фодр Пума, с кубатура на двигателя 1.7 и 145 конски сили, но много лека и изключително податлива на външни настройки към дадена писта. През следващата година тази Пума претърпя сериозни промени – нов двигател, с кубатура 1.6 беше закупен от Германия ( около 180 конски сили), както и нова скоростна кутия и др. Благодарение на тези промени през 2003 Румен Дунев успя да спечели шампионската титла на Писта в калс А/6.
Междувременно през 2001 г. Румен завършва Техническия Университет в София, специалност Автомобилна Техника, с пълно отличие, а през 2002 г. се ражда първородният му син Екрико. Същата година Румен открива модерен Автосервиз в София, специализиран в електрониката и диагностиката на атомобили, като и до днес се радва на многобройни клиенти. Основни приоритети в безнеса, както и в спорта, които Румен следва са високо качество и бързина, затова успява да обслужва по 30-40 автомобила на ден.
През 2004 година Румен стартира с отлично подготвен автомобил Форд Пума в клас А/6 ( над 200 конски сили) и даде сериозни заявки за шампионската титла на писта. Имаше намерения да вземе участие във всички състезания от Рали Шампионата, но получи повреда в двигателя в четвъртото състезание за сезона и взе решение да участва само пистовите състезания, за да запази своя автомобил до края на шампионата в добро състояние. В крайното класиране за годината зае място на вицешампион в клас А/6., в резултат на отпадане в едно от сътезанията.
През сезон 2005 Румен Дунев стартира с нов състезателен автомобил Форд Пума Super 1600, клас А/6, и ще вземе участие във всички пистови състезания от спортния календар и по-големите ралита.
Навигатор на Румен Дунев от 2003 г. е Христо Христов. Двамата са завършили заедно Техникума по автотранспорт и са много добър тандем. Ицо притежава качества като изключително добро чувство за ориентация, много спокоен и уравновесен човек, всеотдаен и с много спортен хъс и въпреки краткия си стаж като навигатор, не отстъпва на утвърдилите се имена.
Главен механик на тима е Любомир Данаилов.
Двигателят се подготвя от Iro Racing Pistons.
Класиране до момента:
16-17 Април Писта „Русе“ 2-ро място
23-24 Април Рали „Троянови врата“ 1-во място
07-08 Май Рали „София“ отпадане поради повреда в двигателя
14-15 Май Писта „Кюстендил“ 2-ро място
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)