Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Още на старта на „ВИП Брадър“ и въпреки наличието на 15 супер звезди като участници в него, „фермата“ получава 38,1 % срещу 31 % пазарен дял на „ВИП Брадър“. През следващите месеци тази дистанция от 7% се запазва, като въпреки успешния сезон на топ риалитито по Нова разликата в пазарните дялове между него и „Фермата“ е съответно средно 26% на 35% пазарен дял. Селскостопанското шоу по Би Ти Ви направо раз- мазва „X фактор“, което има едва 22% дял от аудиторията. По отношение на „София ден и нощ“ в „преките им двубои“ в сряда и четвъртък разликата е още по-съкрушителна.
Срещу риалити сериала на Нова „фермата“ прави среден дял около 38% на 19% дял за „София ден и нощ“. След края на
„ВИП Брадър“, Би Ти Ви дръпва още зрители пред екрана. Ето данните за първата седмица от месец декември:
30 ноември, понеделник: 36,6% за „фермата“ срещу живото предаване на „Биг Брадър“, което заема едва 25% пазарен дял.
1 декември, вторник: 36,1% „фермата“ срещу 25,9% за „Биг Брадър“.
2 декември, сряда: 32,5% за „фермата“ срещу 23% за „Биг Брадър“ и 20% за „София ден и нощ“.
3 декември, четвъртък: 37,2% за „фермата“ срещу 22,4% за „X фактор“ и 16,2% за „София ден и нощ“.
С днешна дата дори според агенция „Медиа Рисърч“, която Нова телевизия ползва пред рекламодателите, преднината на „фермата“ е очевидна.Безапелационният успех на „фермата“ не остава незабелязан и от чуждестранния мениджърски екип на Би Ти Ви, по чието настояване осем седмици след началото от 60 минути, предаването удължава времетраенето си на 90 минути. Говори се усилено, че догодина ще има втори сезон на предаването.
Любословие по Уикенд – стр. 7
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)