Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Вече близо 130 години Avon е символ на красота, иновации, оптимизъм и преди всичко – на подкрепата към жените. Тя е не просто козметична компания – чрез своя бизнес модел Avon осигурява на милиони жени по света възможност за допълнителни доходи, финансова независимост и алтернативна кариера. През 2015 г. Компанията за жени представя своята нова платформа – „Твоята красота променя света“ (Beauty for a Purpose), която въплъщава в себе си мисията на Avon да дава на жените увереност да преследват своето щастие, успех и признание във всяка своя лична и обществена роля. Новата платформа вдъхновява дамите по цял свят, като в същото време отговаря и на техните дълбоки ценности, желания и мечти на локално ниво. В България това са близо 4 милиона жени, които всеки ден променят света със своята красота.
За да предаде най-точно смисъла на глобалната концепция, Avon реализира специално проучване сред българки за тяхното разбиране за красота, успех, финансова независимост, подкрепа и щастие. Според резултатите успехът за жената у нас е в това да съчетава добре всички свои отговорности и роли, както в личен, така и в професионален план. Тя е едновременно работеща жена, майка, съпруга, домакиня, приятелка с множество ежедневни задължения, в които трябва да се справя блестящо, но и да изглежда перфектно. В същото време за българката е важно да намира време за себе си и да получава признание за постиженията си от своите близки и колеги. Красотата се възприема като източник на сила и вдъхновение, а красивата жена – като уверена и достатъчно силна да преследва мечтите си.
Българката ясно заявява, че не желае да прави компромиси със семейството и приятелите си за сметка на кариерата и не се бори за независимост на всяка цена.
В проучването участваха и Представители на Avon, които възприемат новата платформа като естествено продължение на дългосрочната политика на компанията. След като станат част от Avon, те придобиват много по-голяма увереност и вяра в собствените си възможности да преоткрият себе си, да разгърнат потенциала си, да се реализират най-пълноценно във всяка сфера на живота си, за да се чувстват балансирани и удовлетворени. Самите те се превръщат във вдъхновение за своя кръг от приятели и познати, защото когато се чувстваш красива, виждаш и създаваш красота около себе си. Това е т.нар. Avon ефект.
„Вярваме, че красотата е просто средство, а истинската ни цел – да създадем свят, изпълнен с уверени жени, вдъхновени да променят света”, каза Деница Желязкова, маркетинг мениджър на Avon за регион Балкани. „Твоята красота променя света“ много точно описва Avon ефекта, енергията за промяна, която виждаме в очите на независимите ни Представители. Благодарение на възможностите за развитие, които компанията дава, те получават поле за развитие, постигат успехи и вдъхновяват с примера си много жени около себе си да се борят за своето щастие“, допълни тя.
Още с първата си инициатива под мотото Твоята красота променя света, Avon дава възможност на всеки да сподели своята история на красотата и увереността и да се включи като рекламно лице на кампанията. Избраните най-вдъхновяващи снимки и послания стават част от двуседмична рекламна кампания в търговски центрове в София. С нея Avon вдъхновява българката да се чувства по-уверена и красива, да усети как със своята безкрайна нежност, доброта и вътрешна красота, която носи, именно тя, жената, променя света към по-добро.
Avon ще представи своята мисия и чрез истории на успеха на свои Представители. Успели, вдъхновени, красиви, те ще споделят от първо лице как се развиват и израстват благодарение на продуктите, обученията, възможностите за спестявания, както и на новите познанства, които създава Компанията за жени. „Когато жените се подкрепят, се случват невероятни неща“, споделя Габриела Неделкова, Представител на Avon от 2012г. Нейната вдъхновяваща история е само една от приказките, които ще ни потопят в реалността, която променя света.
Avon стартира платформата „Твоята красота променя света“ в десетки страни по цял свят през 2015 г. Тя определя основното поле за дългосрочно развитие на компанията, което се разгръща в три посоки: предлагане на качествени козметични продукти на достъпна цена; предоставяне на възможност за развитие и постигане на финансови резултати на жените в цял свят, които ще им осигурят повече увереност и по-добър живот за тях и техните семейства; и не на последно място – създаване на мрежа от уверени жени, които създават положителна промяна в своето общество.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)