Facebook е под обстрел от редица популярни създатели на видео, които смятат, че компанията не успява да попречи клиповете им да бъдат публикувани без позволение. Затова компанията се опитва да им помогне да защитят съдържанието си, особено когато видеоклиповете станат изключително популярни и често споделяни, съобщи Wall Street Journal.Социалната мрежа въвежда технологичен продукт, който бързо разпознава видеоклипове, които са дубликати на тези, които вече са били качени директно от създателите им.
Facebook работи по инициативата с група създатели на видео, включително многоканалната мрежа Fullscreen, специалистите от Jukin Media и Zefr.Инструментът ще изследва милиони качени видеоматериали бързо и точно, а когато се появят съвпадения, издателите ще могат да ги докладват на Facebook, за да бъдат отстранени.
В дългосрочен план социалната мрежа ще се стреми да предоставя всеобхватна система за управление на видео, която съвпада с нуждите на партньорите на компанията.Ето какво пречи на Facebook да се превърне в най-голямата видео платформа в света.