Ариана впрегна имитаторския талант на Ненчо Балабанов за лятната си рекламна кампания.
Всяка вечер по телевизора Ненчо, преправен на ^ Бойко, реди мъдри ми ели в характер на интонация
Хайде сега да си представим как „Бекс“ ползва имитаторка на Ангела Меркел в телевизионен клип. Дали в Германия ще приемат подобна инвенция като част от рекламната етика?
Сигурно е смешно, но доколко е морално да експлоатираш образа на министър-председателя за продуктово позициониране? Какво още ще рекламира Ненчо, преобразен на Бойко? Прах за пране, презервативи, салами и кренвирши?
Едно е да си правиш скечовете в„Господари на ефира“, това е сатира. Друго е да печелиш на гърба на политик, който олицетворява изпълнителната власт и нацията.
Не е коректно нито спрямо първообраза, нито спрямо държавността.