Рекламната дипляна, в която България, бе представена като място за лов на мечки и сьомга, бе определена от министъра на туризма Николина Ангелкова като провокация. Пред БНТ тя обяви, че брошурата е била отпечатана през 2012 г. и вече не е актуална. Предложена е от недоглеждане и вече имало наказани служители на министерството.
Николина Ангелкова допълни, че известен индийски актьор ще участва в рекламен клип за България, предназначен за Индия. С чужди популярни лица ще се привличат и туристи от САЩ и Германия.
Според Ангелкова през този летен сезон се очаква ръст на френските туристи с около 5%, или 100 хил. души. Министърът на туризма каза, че системата олинклузив трябва да се предлага, но като се въведат минимални изисквания за качеството й.
Дата: 01.06.2015 00:01
Източник: Преса – стр. 12