Световната търсачка „Гугъл“ създаде програма, която проследява тв рекламите и ги праща на най-подходящите зрители – досущ като модела й за рекламиране онлайн.
Затова малкото, но революционно приложение може да промени тв рекламата завинаги.
Тази програма ще може да се ползва от абонатите на „Гугъл файбър“ – оператор, който пренася високоскоростен интернет и телевизия. Чрез него зрителите ще бъдат селектирани на базата на географското си местоположение, на вида тв програма, която гледат в конкретен момент, както и на тв навиците, присъщи на дадено домакинство.
За да получават подбрани реклами, зрителите ще трябва да предоставят някои лични данни за себе си. Засега услугата е пробна и достъпна само в Канзас сити, САЩ, но скоро ще е по другите пазари, съобщава сп. „Адвъртаизинг еидж .
Новата програма за тв реклами ще мери пряко колко точно и какви зрители гледат дадено тв предаване. Тя ще позволява на рекламодателите да плащат само рекламите, пратени на конкретни хора. Това вероятно ще намали цената на рекламата, както и приходите на търговските телевизии. Електронните медии все още продават скъпо рекламно време, когато се предвижда то да е гледано от голяма аудитория.
Дата: 23.03.2015 00:01 Източник: 24 Часа – стр. 18
Още един метода да ни включат в глобалния шпионаж 🙂