От март по четири телевизии се завъртат клипове за реклама на България като туристическа дестинация, съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова в Търново вчера. Те струват 6 млн. лв. и се финансират по ОП „Регионално развитие“. Ще се излъчват по „Дискавъри ченъл“, „Нешънъл джиографик“, „Евроспорт“ и „Евронюз“ до края на годината.
Крепостта Трапезица във Велико Търново ще бъде включена в туристическите маршрути за 2016 г. и ще бъде промотирана на международни изложения. За това се договориха кметът Даниел Панов и Ангелкова.
Къпиновския манастир, Еменският каньон, древният римски град Нове и геокомплекс Зарапово край с. Вишовград ще бъдат включени в кампанията за популяризиране на малко познатите туристически обекти в страната, съобщи още министърката. С местната власт и представители на бранша тя обсъди туристическото райониране в страната, което предвижда създаването на 9 района.
Дата: 24.02.2015 00:01 Източник: Любословие по 24 Часа – стр. 9