Най-гледаното и обичано музикално шоу у нас – „Гласът на България”, заслужено разби конкуренцията и в двата стартови дни, съобщиха от „bTV Media Group“.
След безспорния успех на първи епизод, който привлече над 40% от цялата телевизионна аудитория, вторият епизод, в който зрителите видяха как Десислава танцува с удоволствие и прави собствена интерпретация на парче на AC/DC е привлякла близо 42% от телевизионната аудитория.
Най-осезаемо е покачването при аудиторията на възраст 18-34 и 18-49. От изпълнението на българския Бон Джоуви, който още в първите две минути накара и четиримата треньори да се борят за него, до последното изпълнение на неуспелия да пробие в първия сезон на шоуто Николай Манов, който този път обърна столовете на всички ментори, „Гласът на България” е привлякал 46% от аудиторията на възраст 18-34 и 43,7% от аудиторията на възраст 18-49. Покачването в зрителския интерес към музикалното шоу на bTV съвсем естествено води и до увеличаването на разликата с втория по гледаемост канал. Според данните на единствената официално призната от пазара агенция ГАРБ разликата между bTV и Нова е TG 159% при 18/34 и 129% при TG 18/49.
bTV щеизлъчи трети епизод на музикалното шоу в петък от 21.30 часа.
[spider_facebook id=“1″]