Бизнес моделът на Veracomp, който ще прилагаме и в България, е дистрибуция с висока добавена стойност.
791 млн. долара е печалбата на Facebook за изминалото тримесечие на 2014 г., след акто през аналогичния период на миналата година тя бе 333 млн.
138% ръст на печалбатата за второто тримесечие на 2014 г. отчита социалната мрежа Facebook. Компанията отчита 61% повишаване на продажбите на мобилна реклама. 791 млн. долара е печалбата на Facebook за изминалото второ тримесечие на 2014 г., след акто през аналогичния период на миналата година тя бе 333 млн. Печалбата на акция е 0,42 долара и изпреварва значително очакванията на анализатора Thomson Reuters, който предвиждаше тя да бъде 0,32 долара.
Общите продажби на социалната мрежа са на стойност 2,9 млрд. долара, отново надминавайки очакванията от 2,81 млрд. Оборотът от реклама, основния бизнес на Facebook, е 2,68 млрд и бележи 67% ръст. 62% от него, 1,67 млрд. долара, пък се пада на реклами за мобилни устройства, като ръстът на този оборот е 41%. “Facebook имаше добро тримесечие – отчита Марк Цукърбърг, главният изпълнителен директор на компанята. – Нашето общество продължава своя ръст и ние виждаме много възможности занапред, свързвайки останалата част от света.
” В момента компанията има 1,32 млрд. активни потребители месечно – с 14 на сто повече спрямо второто тримесечие на 2013 г. През 2012 г., когато Facebook стана публична компания, някои инвеститори изразяваха тревоги дали тя ще може да печели в мобилната сфера. Сега социална мрежа генерира повече от повината си продажби именно там.
Според eMarketer през тази година Facebook да погълне около 22% от световните мобилни реклами – впечатляващ ръст спрямо 5-те процента през 2012 г. Google, най-големият й конкурент, се очаква да заеме половината от този пазар.
24.07.2014 15:06 | www.computerworld.bg |
[spider_facebook id=“1″]