Интернет гигантът Гугъл забрани рекламите, в които се „промотира графично изображение на сексуален акт“. Това на практика означава, че порносайтовете вече няма да могат да използват услугата за реклами на компанията AdWords, тъй като почти всякаква тяхна реклама ще бъде в разрез с новите правила. Ограниченията обаче се отнасят само за реклами, изобразяващи „генитален, анален или орален секс“, както и мастурбация и няма да засегнат тези, които предлагат сайтове за сексуални запознанства, стриптийз барове, танци на пилон, неинтимни масажи.
От Гугъл обясняват, че ограниченията за порносайтовете са част от цялостната стратегия на компанията да направи намирането на порнографски изображения по-трудно.
Собственици на сайтовете за възрастни обаче се оплакват, че са били хванати неподготвени и вече няма да имат много възможности за привличане на нови платежоспособни и малко облъчени от порнография клиенти.
[spider_facebook id=“1″]