Сега четете
Как PR отделът на Ubisoft накара цял офис да се евакуира

Как PR отделът на Ubisoft накара цял офис да се евакуира

79D1_538740C8Екипите на геймърските медии вероятно са едни от най-големите късметлии на света. Не само, че по цял ден тестват и пишат за игри, но и PR отделите на гейм студията непрекъснато им пращат подаръци по пощата, вероятно за да си спечелят благоразположението им.

Звучи прекрасно, но едва ли точно този епитет биха избрали авторите от Ninemsn, за да категоризират последния си подарък от Ubisoft. Преди няколко дни куриер донесъл в централния офис на Ninemsn в Сидни малък черен сейф (вижте снимката по-долу) и инструкция към него предназначена за един от репортерите на компанията.

В инструкцията пишело репортерът да прослуша гласовата сипоща, но, тъй като той не използвал подобна услуга, просто решил да набере PIN кода, който бил залепен за горната част на сейфа. След като направил това, обаче, сейфът започнал да издава кратки пронизителни звуци на равни интервали. В този момент целият офис бил незабавно евакуиран, а редакторите на агенцията веднага се обадили на екип от сапьори.

Паниката, в крайна сметка, била излишна. Сейфът съдържал само копие на играта Watch Dogs и две шапки. Интересното е, че от Ninemsn се свързали със свои колеги, за да ги питат дали и те не са получавали подобна пратка, но не, никой друг не бил изненадан с подобен подарък. Това не е първата леко отиваща в крайности PR акция в историята на игрите.

956B_538740C8
Electronic Arts стоят поне зад две такива. През 2009 година компанията изпрати до няколко критика чифт боксове, по този начин нарушавайки закона забраняващ изпращането на оръжия по пощата. Същата година, промотирайки играта Dante’s Inferno, PR отделът на ЕА изпрати до различни журналисти чек на стойност $200, само за да провери дали ще устоят на „алчността“.

kaldata.com/Любословие

[spider_facebook id=“1″]

Още от PR:

Камелия Величкова: В PR-а трябва да си потиснеш егото, което не винаги е лесно

Камелия Величкова: В PR-а трябва да си потиснеш егото, което не винаги е лесноКакво очакват PR-ите от журналистите? А какво журналистите от PR-ите? Къде се объркват и къде се срещат? Но най-вече – къде се надлъгват, защото надлъгването е основата на определението…

 

 

Вижте и
Кой ще е следващият президент на САЩ

Огнян Минчев: Провал за PR социологията

Огнян Минчев: Провал за PR социологията– Г-н Минчев, как резултатите от евровота ще пренаредят политическата картина у нас? – Очертаха се ясно двата основни партийни центъра на властта. ГЕРБ – смятана през 2007-2009 г. за краткотрайно…

All Channels е най-добрата PR агенция за 2013 г.

All Channels е най-добрата PR агенция за 2013 г.Кампанията “Писмо за надежда” спечели най-много BAPRA Bright Awards Ако има една PR агенция, коя то е най-горда от себе си в момента, това вероятно е All Channels Communication Group. За трети пореден път All Channels успя да…

Клуб на журналиста и PR-a към НБУ навърши 8!

Клуб на журналиста и PR-a към НБУ навърши 8!Днес на  09 май в деня на Европа, “Клуб на журналиста и PR-а” към Нов български университет и аз като Главен редактор на ЛюбословиеБГ ви каним виртуално да отпразнуваме заедно един специален осми…

26-годишен назначен PR на МБАЛ Благоевград

26-годишен назначен PR на МБАЛ Благоевград26-годишният Даниел Петров от Благоевград е назначен пиар на благоевградската държавна болница. Заповедта му за длъжността “Връзки с обществеността” влиза в сила от този месец. Досега МБАЛ –…

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре