Екипите на геймърските медии вероятно са едни от най-големите късметлии на света. Не само, че по цял ден тестват и пишат за игри, но и PR отделите на гейм студията непрекъснато им пращат подаръци по пощата, вероятно за да си спечелят благоразположението им.
Звучи прекрасно, но едва ли точно този епитет биха избрали авторите от Ninemsn, за да категоризират последния си подарък от Ubisoft. Преди няколко дни куриер донесъл в централния офис на Ninemsn в Сидни малък черен сейф (вижте снимката по-долу) и инструкция към него предназначена за един от репортерите на компанията.
В инструкцията пишело репортерът да прослуша гласовата сипоща, но, тъй като той не използвал подобна услуга, просто решил да набере PIN кода, който бил залепен за горната част на сейфа. След като направил това, обаче, сейфът започнал да издава кратки пронизителни звуци на равни интервали. В този момент целият офис бил незабавно евакуиран, а редакторите на агенцията веднага се обадили на екип от сапьори.
Паниката, в крайна сметка, била излишна. Сейфът съдържал само копие на играта Watch Dogs и две шапки. Интересното е, че от Ninemsn се свързали със свои колеги, за да ги питат дали и те не са получавали подобна пратка, но не, никой друг не бил изненадан с подобен подарък. Това не е първата леко отиваща в крайности PR акция в историята на игрите.
Electronic Arts стоят поне зад две такива. През 2009 година компанията изпрати до няколко критика чифт боксове, по този начин нарушавайки закона забраняващ изпращането на оръжия по пощата. Същата година, промотирайки играта Dante’s Inferno, PR отделът на ЕА изпрати до различни журналисти чек на стойност $200, само за да провери дали ще устоят на „алчността“.
kaldata.com/Любословие
[spider_facebook id=“1″]Още от PR:
Камелия Величкова: В PR-а трябва да си потиснеш егото, което не винаги е лесно