На 10 юни 2014 г. /вторник/ в зала „Европа“ на „Новотел София“ ще се проведе следващото събитие от поредицата семинари и работни срещи „Успехите на българските марки“ на консултантската фирма „Пауър Бранд“.
Темата „Как да изградим идентичност на марка?“ ще бъде представена от маркетинг експерти и предприемачи от различни сектори на бизнеса в България. Лектори ще бъдат Жюстин Томс, мениджър „Бизнес развитие“ в „Ей Би Си Дизайн“; Мирена Тодорова, експерт „Маркетинг“ в „Победа“ АД; Милин Джалалиев, управляващ директор на Saatchi & Saatchi Bulgaria; Владимир Цонков, крейтив директор – Saatchi & Saatchi Bulgaria; Теодора Вълчанова, маркетинг мениджър в „Матраци ТЕД“; Велина Мавродиева, творчески директор в студио „Ентусиазъм“.
По време на събитието посетителите ще имат възможност да разберат как да изградят разпознаваема идентичност и да приложат творческите идеи на практика, защо марките с изградена идентичност имат по-добра репутация в онлайн пространството и как се управлява поведението на бранда при комуникацията му с потребителите във всички точки на контакт.
Специализираната поредица е насочена към маркетинг и бранд мениджъри, експерти в изграждането и развитието на търговски марки, мениджъри на малки, средни и големи компании, предприемачи, бизнес консултанти и PR експерти.
Ранната регистрация за семинара е отворена и всички, които имат интерес, могат да заявят своето участие с отстъпка на официалната страница на инициативата. Пак там има и допълнителна информация за самия проект.