Интервю с Нидал Алгафари, Арман Бабикян и Камен Кирилов, PR експерти
Тема: Кои са най-втрещяващите предизборни клипове и защо кампаниите на партиите изглеждат лишени от енергия и идеи? Анализ на експертите по политически РR.
Експертът по политически пиар Нидал Алгафари казва, че отдавна се нарушават закони с предизборни клипове в България – дали с кражби, дали с плагиатстване. Той смята, че все още никой не е „напипал” народопсихологията на българина, за да може да направи предизборен клип, който да въздейства на много граждани.
Арман Бабикян смята, че клипът на партия „Атака“, в който участва дете, също трябва да бъде спрян.
Камен Кирилов, който е рекламист и автор на политически клипове, обяснява технологичния процес по изработването на един предизборен клип. Той казва, че е обичайна практика да се прекопират чуждестранни клипове. Кирилов е категоричен, че вината за изработването на клип с „гаф” е изключително в рекламната агенция, като уточнява, че единствената отговорност от страна на партията е даването на параметри и избора на краен продукт.
TV7, „Добро утро, България“