Сега четете
Дарик и Нова печелят най-много от реклама на европрограми

Дарик и Нова печелят най-много от реклама на европрограми

indexДарик радио и „Нова броудкастинг груп“ са получили най-много средства по договори за популяризиране на европейските програми от юни 2013 до април 2014 г. Това става ясно от публикуваните от правителството справки за плащания по договори с медиите за информационна дейност по всички европрограми. Данните са по договори, сключени преди и след 31 май 2013 г., но парите са получени през последните десет месеца.

От справката обаче не става ясно дали част от тези пари не фигурира във вече публикувания първи списък с договори за популяризирането на европрограмите. Той беше огласен в началото на юли м.г. и обхващаше периода от януари 2007 до май 2013 г. В тези списъци фигурират само електронни медии, тъй като за разлика от печатните медии при тях няма изискване да минават през обществени поръчки, когато получават пари по комуникационните програми.

Общо 1 052 280 лв. е получило Дарик радио, става ясно от новите списъци. На второ място се нарежда „Нова Броудкастинг Груп“ АД , в чийто обхват са Нова ТВ, групата канали на Диема Вижън и спортната телевизия Нова Спорт. Компанията е получила общо 990 691 лв. За разлика от първия списък тук bTV се нарежда доста по-назад в класирането с общо 435 462 лв. „Радиокомпания Си.Джей“, собственост на bTV, също е взела 399 911 лв. за предоставяне на програмно време по договори от преди 31 май 2013 г.

Вижте и

TV7 е получила за същия период 317 975 лв.
Държавните медии отново са с най-малки приходи от популяризиране на европейските програми. За десетте месеца БНТ е получила 136 992 лв., а БНР – 163 778 лв., пише „Сега“.

[spider_facebook id=“1″]
Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре