Сега четете
Войната на медиите

Войната на медиите

btv-nova-imБи Ти Ви и Нова телевизия се хванаха за гушите заради рейтингите на новините си. Първото издание на изцяло обновената емисия на Нова на 24 февруари с водещи Ани Салич и Ники Дойнов е била най-гледаната в българския ефир за целия ден, съобщиха от пресцентъра на медията вчера.

Според данни на независимата международна пийпълметрична агенция Медиясърч, централната емисия новини на Нова е била гледана от 879 000 души, което прави 30.7% от всички българи, гледали телевизия по това време.

Половин час по-късно Би Ти Ви пусна контра съобщение, което гласи, че новините в 19,00 часа на 24 февруари са били най-гледаната новинарска емисия за деня според данните на официално признатата от пазара агенция за измерване на телевизионна гледаемост ГАРБ. Първата частна телевизия обяви още, че късните новини от пролетта се местят с час по-късно и вече ще бъдат в 23,30 часа.

От понеделник до петък турският сериал ще е в праймтайма, както досега, но ще е 90 мин -колкото са два епизода. „Изненадващото решение на нашия конкурент – да замени 30 минути новини в най-гледаното време с турски сериал, ще ни даде възможност за привличане на много нови зрители“, ехидно коментира шефът на Нова Дидие Щосел.

Вижте и

Всеки ден | стр. 6 |26.02.2014

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре