В опитите си да привлече повече туристи в Троянско общинското ръководство е осъществило една интересна идея – реклама в списанието на популярната нискотарифна авиокомпания Wizzair. Списанието Wizzair е за лайфстайл и пътувания, безплатно е и всеки пътник го намира на гърба на седалката. Така се осъществява първият досег на пътуващите чужденци с България, а на българите се напомня за привлекателните кътчета от нея, които могат да посетят.
В брой първи на списанието, обхващащ февруари и март, са представени 4 български града: Троян, Казанлък, Сливен и Враца.
Авиокомпанията Wizzair отчита, че през 2013 г. е превозвала от и за България средно 20 000 пътници на седмица, което годишно прави над 1 милион души.
През 2014 г. Wizzair ще увеличи тази бройка с 30 на сто – 26 000 пътници на седмица и над 1,3 милиона на година. Като профил на пътниците – съответните потребители на рекламното внушение, статистиката показва, че 60 на сто са между 21 и 40 години, 50 % са с висше образование, имат по-висок от средния доход, пътуват за първи път към България, харесват нововъведенията и социалните медии, готови са за иновации.
В. Ловеч прес | стр. 2 |