Сега четете
Майер не достига на Юху за рекламодатели

Майер не достига на Юху за рекламодатели

yahoo-logoВъпреки сериозните усилия на изпълнителния си директор Мариса Майер щатският Интернет доайен Yahoo все още не успява да направи мечтания пробив в областта на рекламата. Гигантът отчете спад в това перо за четвърто поредно тримесечие, информира Reuters.

Така за последните три месеца на н2013 г. общите приходи от реклама на Yahoo са се понижили с 6% на годишна база до 1,266 млрд. долара. Данни сочат, че приходите от дисплей реклама, които се равняват на 40% от продажбите на сайта, са спаднали със 7% до 421 млн. долара.

Въпреки понижените приходи печалбата на Интернет корпорацията през отчетния период се е повишила с 28% до 348 млн. долара. Според анализаторите това се дължи на понижените разходи за инвестиции.

Вижте и

Мариса Майер, CEO на Yahoo
Мариса Майер, CEO на Yahoo

За да се справи със ситуацията, амбициозната Майер се видя принудена наскоро да уволни втория човек след себе си в Yahoo – Енрике де Кастро. Въпросният бе назначен лично от нея, като основната му задача бе да повиши рекламните приходи на закъсалия Интернет гиганта.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре