Ето как започва редакторката на Glamour Ани Младенова в новия брой на изданието: Внимание, следващите редове няма да съдържат продуктово позициониране на следните изделия: луксозни шоколадови бонбони, плюшени мечета, възглавничкисърце плюшени мечета с възглавничкисърце), шампанско, както и специални „промоционални“ предложения от магазините за цветя. Но за сметка на това смятам да спомена едно хапче, което лекува еректилна дисфункция. Много светивалентинско, нали?
Не, не съм цинична хейтърка, която мрази 14 февруари, защото си няма гадже. Напротив, по-скоро съм непоправима романтичка с 10-годишна щастлива връзка. (Боже, кога мина толкова време?) Просто смятам, чс Денят на влюбените е всичко онова, което ти се случва, когато махнеш гореописаните продукти и цялата помпозна украса в червено. Знаеш ли, че всъщност в много култури цветът на любовта е синьото?
То е символ на доверието, верността, мъдростта, истината и Рая. Тоест нещата, които остават и след като пеперудите в стомаха попрестанат да пърхат с крилца и във взаимоотношенията ви се настани истинско блаженство. Така че нека смекчим червените тонове, моля, и без това причиняват главоболие.
Мисля си, че любовта трябва да се празнува като в онази реклама в ютюб за лекарство, подобно на виагра, където една двойка вдига едновременно маса във въздуха, а погледите им се срещат над плота. И тогава се случва Моментът. Той може да е подпомогнат от фармацевтичната индустрия, но си е техният Момент – вълшебен и роден ей така, спонтанно, а не след предварителна резервация за вечеря с празничен куверт. За тези 10 години сме били на Св. Валентин къде ли не. В джаз клуб на 36-ия етаж на хотел в Париж, където Айфеловата кула се вижда отгоре. В рибен ресторант в Мюнхен, в който ужасно си личеше, че сме объркани туристи, защото всички останали двойки бяха с около 50 години по-възрастни от нас. И вкъщи когато той беше болен или аз бях болна и кашлях зловещо. С времето разбрахме, че не изпитваме кой знае каква нужда от ритуали на празнуването. Освен може би една бутилка добре изстуден Moet. Добре де, излъгах, че няма да има продуктово позициониране на шампанско. Но то наистина е част от нашия Момент. Защото над чашите с мехурчета е мястото, където погледите ни се срещат.
Оригинална статия: От редактора , 28.01.2014, Glamour | стр. 9 | АНИ МЛАДЕНОВА