Рекламите във вестниците все още са формата на платена реклама в Северна Америка, която се ползва с най-голямо доверие от потребителите, разкрива проучване на Nielsen.
63% oт анкетираните 29 хил. потребители от Северна Америка, посочват, че вярват на рекламите във вестниците.
Вестниците имат лека преднина пред рекламите в списанията и телевизията, на които се доверяват съответно на 62% и 61% от анкетираните потребители. От платените онлайн реклами, с най-голямо доверие се ползват рекламите в търсачките, които се считат за сигурни от едва 44% от потребителите.
Резултатите ясно показват, че потребителите все още имат проблеми с доверието към онлайн рекламите, въпреки че трябва да се отбележи, че възприемането на дигиталната реклама се е подобрило значително през последните години. Рекламите в търсачките и онлайн банерите показват двуцифрен ръст в потребителското доверие от 2007 г. насам, което ясно индикира, че хората постепенно свикват с тези нови форми на реклама.
Като изключим платената реклама в медиите, неплатената или заслужената реклама остава най-ефективният начин за достигане на потребителите: персоналните препоръки и онлайн мненията на потребителите се смятат за сигурни от съответно 82% и 68% от анкетираните жители на Северна Америка.
Източник: сп. Регал