Сега четете
Facebook проби и рекламната ниша

Facebook проби и рекламната ниша

В сряда Facebook Inc съобщи, че тества показването на реклами в мобилните приложения на други компании. Това е най-новият признак, че социална мрежа номер едно в света е все по-близо до създаване на своя собствена рекламна мрежа, предава агенция Ройтерс. За момента експериментът е ограничен до „няколко“ рекламодателя и приложения.

В публикация в официален блог на компания се обяснява, че целта на експеримента е да покаже още по-голям обхват на таргетирана реклама във и извън самата социална мрежа. Новият експеримент се определя като „мрежа за мобилни реклами“.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре