Сега четете
„Под прикритие” с награда за най-продаван телевизионен продукт от Медиамикс 2014

„Под прикритие” с награда за най-продаван телевизионен продукт от Медиамикс 2014

DSC_1080Хитовият сериал на БНТ „Под прикритие” бе отличен на най-престижния медиен фестивал у нас – Медиамикс. Поредицата прибави към отличията си още едно – за най-продаван телевизионен продукт.

“За нас това е една голяма отговорност, защото е важно да направим успешно съчетание между традицията и всичко ново, което предлага днешния ден. БНТ никога не се е плашила от предизвикателствата и тази награда е доказателство за това.  Вече имаме вътрешна конкуренция, защото сериалът „Четвърта власт” върви по стъпките на „Под прикритие” – с тези думи генералният директор на националната телевизия Вяра Анкова прие наградата.

Последният ден на медийния фестивал Медиамикс 2014 бе посветен на годишнината на БНТ, където телевизията презентира по ефектен начин 55-години история, успехи, настоящи и бъдещи проекти. Водещата на „Референдум” Добрина Чешмеджиева представи цяла една епоха за България, белязана от появата на българската телевизия – от времето, когато съседите се събираха пред единствения телевизор в квартала, до възможността да гледаме любимите предавания на лаптопите си. Архивни кадри припомниха, че БНТ е тази, която създава знакови лица в журналистиката, предавания – еталони в публицистиката,  първия телевизионен филм, първия телевизионен театър, дори първото телевизионно реалити.Презентацията демонстрира как БНТ успешно съчетава мисията си на обществена телевизия с предизвикателствата на конкурентната медийна среда.

Вижте и

Годишнината на най-старата и авторитетна телевизия бе отпразнувана на плажно парти в събота вечерта, веднага след края на юбилейното 20-то издание на Медиамикс. Медията събра колеги, партньори, приятели и конкуренти на огнено шоу на плажа.  Под звездното небе бе изписано с горящи букви „55 БНТ”. За доброто настроение на гостите беше избрана младата, но амбициозна група „Фънки Мирикъл”. Така обществената телевизия доказа за пореден път, че независимо от дългата си история може да изненадва винаги с ново лице, залагайки на младите хора и тяхната креативност. Селекция от 55 класни вина дегустираха гостите, а в края на вечерта получиха тениски с логата на всички емблематични предавания на БНТ.

[spider_facebook id=“1″]
Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре