Сега четете
Доматите с трите имена

Доматите с трите имена

В Lidl демонстрират един интересен номер. Не е ясно дали е нарочно и каква точно е целта му, или просто там работят хора, които не си вършат работата както трябва. Един и същ продукт беше поставен в две различни опаковки с различни названия на тях. Отделно името на продукта, което беше изписано на табелката над него, беше трети вариант (също така и с правописна грешка, защото дума, изписана по този начин, не може да се произнесе на български). Сами може да видите снимките. На едното място пише домати Суийт Марманде, на другото Био чери домати на клонче (в опаковката нито има чери домати, нито са на клонче) и Премиум домати. Единственото общо при трите варианта на описание на едно и също нещо беше грамажа- 300 г. С другото да се оправят клиентите.

 

 

 

 

 

ВЕНЦЕСЛАВ ВУТОВ

Автор. Той е дипломиран психолог и социолог, който има и магистърска степен по Социална психология. Още по време на следването си започва да се занимава със спортна и когнитивна психология, мотивационна психология, здравословно хранене и коучинг, както и да провежда проучвания в сферите на етологията, епигенетиката, невропластиката, груповата динамика, поведенческата икономика и социалното инженерство. Понастоящем работи като Лайф коуч и НЛП терапевт, но всяка година отделя време и за практиката си на спасител и плувен инструктор.Въвежда в практиката няколко иновативни психологически техники, като „ходеща терапия“ и комбинация между класически масаж и психотерапия.

Автор е на седем научнопопулярни книги и на една двустранна стихосбирка в съавторство с Армен Месропян. Има публикувани статии в списанията „Инсайт” и „Българска наука”.

 

 

Вижте и

 

 

 

 

 

 

 

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.


© 2022 Всички права запазени!
Изработка на сайт от MySuper.Site

Нагоре