Една от ползите на ябълката е, че се използва в различни диети.

Среден плод съдържа 225 грама въглехидрати, 4 грама фибри,14% от необходимия дневен прием на витамин С, както и останалите елементи – калий, витамин К, мед и витамините A, E, B1, B2 и B6.

Редовната консумация на този питателен плод ни спасява от запек и различни стомашни болести.

Хапването на ябълки е свързано и с намаляване на риска от сърдечно-съдови болести.

Една от причините е, че съдържа разтворими фибри, които понижават нивата на холестерола в кръвта.

Плодът ни предпазва и от развитието на диабет тип 2, като риска от болеста се снижава с цели с 28%.

Веществата в ябълката предотвратява увреждането на тъканите на бета-клетките в панкреаса ви.

Ябълката действа и като пробиотик.

Защото са богати на желязо, ябълкитие са отлично средство срещу анемия.

Анемията е недостиг на хемоглобин в кръвта,

който може да бъде установен чрез увеличаване на приема на желязо,

което е неразделна част от метаболизма на червените кръвни клетки.